Известие

Collapse
No announcement yet.

Обмислям да си купя GTV 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    То пък щото 2.0 в гтв се къса да върви, същият убит кон е... ако вземем предвид разходите по поддръжката, нещата отиват на кантар за 1.8 и 2.0 ТС... иначе за нивото на оборудване съм съгласен.
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

    Comment


    • #17
      Преди 20гн.с аналоговите модели е вървяла.

      Comment


      • #18
        GTV както всички истински фенове знаят е представена на автомобилното изложение през 94 година и е предизвикала фурор .

        Произвежда се серийно от 1995г. до 2005 . Има няколко фази 3-ки продадени през 2006 и 2007 .

        Има 3 фази и най-различни двигатели като обем,евростандарти и т.н.

        Не знам за какво сравнение говорим между 1.8 144hp ,който се монтира само в Медио коли,което ще рече,ниско базово оборудване и 2.0 AR32301 155hp ,монтиран при ЛУСО версията фаза 2,както и AR32310 150к.с. монтиран при фаза 3,когато при фаза 3 "147 фейс" се монтира и новия 2.0 JTS 165hp,когато се сменя града и завода,където се произвеждат колите.Има и предходен модел AR32310,който е монтиран в повечето фаза 1, 150к.с.

        Хората,които са модифицирали 2.0 Т.С и 2.0 JTS ,знаят колко голяма е разликата между тези двигатели и 1.8 след намесата на специалист,и преди това не е малка всъщност.Ако сравним 2 напълно еднакви и поддържани коли 1.8 144к.с. и 2.0 155к.с. Лусо,разликата си е 11 конски сили и много въртящ момент,да не говорим,че разхода на гориво на 155кс е 0.3 литра по-малък на всеки 100км пробег,за сметка на повече коне и въртящ момент .

        Общо казано 12% повишаване на мощността при 1.8 води от 144 до 160 конски сили
        При 2.0 32301 от 155к.с. до 174к.с. и 220 нМ въртящ момент .
        При 2.0 JTS от 165hp до 185к.с
        Има и 32310 от 2002-2003 Т.С 150 конски сили става 168-170 к.с.

        Визирам 1.8 с едната си разновидност и 3-те модификации на 2.0 понеже възникна спора за тях.

        Не визирам големите мотори и 2.0 с турбо,спора беше за 1.8 и 2.0,така,че да не се прехвърляме в нови битки.

        Та нелогично ми звучи някой да нарича коли с подобни параметри,без значение заводски или леко модифицирани убити коне и т.н.

        Ако колата е гледана и поддържана си върви достатъчно.
        Подлежи и на лек тунинг,предоставя страхотно управление,визия,екстри.

        Да не говорим,че е купе на края на 90-те,определено от Топ Гиър !

        Смятам,че ГТВ и Спайдър заслужават много повече уважение и грижа,това не е бмв 3-ка или голф. Жалко,че в БГ имам чувството,че тези прекрасни коли остават леко недооценени.

        ГТВ е най-доброто спортно купе преди 2000 година,четете из интернет повече .
        А след 2000 година ГТВ само се усървършенства,всеки сам да си прави изводите за себе си.

        И няма смисъл да пояснявам,че екстрите,салона и много други неща са съвсем различни от фаза 2 нагоре,нищо,че купето с едрогабаритните си части остава визуално слабо променено,да не кажа никак до 2005,когато спира производството.

        Няма смисъл да казвам,че електрониката,спирачките,климатика е заменен с климатроник и много други ...

        AR32301 155hp 187nM е с Bosch 1.5.5
        AR32310 150hp 2002-2003 е Bosch 7.3.1

        Стария АР32310 преди 98 скоро не съм го преглеждал и даже съм забравил...

        Да не говорим,че фаза 2 е с ОБД 2 стандарт с букса 16пина,а старите имаше някакви фаза 1 с 3 пинови букси.

        Смятам,че истинския фен трябва да може да открива разликите,не да търси приликите от фаза 1 до фаза 3.
        Приликите са много малко,разликите във всеки детайл.

        Аз обичам ГТВ от 94 до 2005 , това не значи,че трябва да обиждаш достойнствата и преиумуществата на новата кола 2005 като я сравниш с първообраза от 94.

        Comment


        • #19
          Ти доста наблягаш на фазите .. ето ти едно по различно мнение ..
          150-тката върви повече от 155 ..
          И фаза две за мен с сребърната боя по конзолата ми евтинее !
          Но разни хора разни идеали... ь
          Гжи Ти Ес -а не ми се коментира щото тези 165 коня ги няма изобщо ... ама изобщо ... по бавна е от 1.8 144 коня !
          А що се отнася до развитие .... ами няма Извинявай ама климатроник и ел. седалки не е развитие Като последното е мега рядката екстра и безмислена в това купе Та реално колата от 95-та си е до края една и съща само моторите стават по зле

          Comment


          • #20
            И аз споделям горното мнение освен с това, че по-добре са сглобени детайлите в напредвашите фази. Двигателите са пълен ташак за мен (ТС) и въобще не подхождат на кола с такава спортна визия. Има фаза 2 модели произведени в Торино (моята беше такава и е 2001г.). Това с повишението на мощноста не схванах каква ти е логиката кви специалисти кви проценти?! на изус пишеш.... И не знам Българинът кога ще се научи да не използва думата "климатроник" защото климатиците се разделят като цяло на (механично управление, полу-автоматично и автоматични).... кое е "климатронното" на ГТВ даже няма дисплей?! Електрониката няма кво да е коментирам...
            Колата е предназначена за хора които обичат да се различават от другите и като седнат вътре да се чустват специално. Иначе пак си казвам, че с ТС си е убит кон. - и това си е мое лично мнение.
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • #21
              Пак казвам.Когато излиза модела GTV Spider конкуренцията
              AUDI TT и MERCEDES SLК са пренудени да вдигнат конете да са конкурентни на ALFA.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                И аз споделям горното мнение освен с това, че по-добре са сглобени детайлите в напредвашите фази. Двигателите са пълен ташак за мен (ТС) и въобще не подхождат на кола с такава спортна визия. Има фаза 2 модели произведени в Торино (моята беше такава и е 2001г.). Това с повишението на мощноста не схванах каква ти е логиката кви специалисти кви проценти?! на изус пишеш.... И не знам Българинът кога ще се научи да не използва думата "климатроник" защото климатиците се разделят като цяло на (механично управление, полу-автоматично и автоматични).... кое е "климатронното" на ГТВ даже няма дисплей?! Електрониката няма кво да е коментирам...
                Колата е предназначена за хора които обичат да се различават от другите и като седнат вътре да се чустват специално. Иначе пак си казвам, че с ТС си е убит кон. - и това си е мое лично мнение.
                Ти си убит кон бе ...
                Ся сериозно колегата е прав всичко с времето си ... за пример калибра ... ми с 2.0 16 не върви повече пък качесво няма ... тенекето гние ... вътре пластмаси пръщят... абе Тошка знаеш имал си
                Аз единствено бих наплюл скоростите... можеше да има 6-та ей така за лукса

                Comment


                • #23
                  Много тъпи и необосновани мнения прочетох.
                  Все едно съм във форум на фолксфаген-всеки си хвали своето и гроздето е кисело.

                  1-во кой от вас е карал фаза 3 JTS ,че да я коментира и да пише простотии ?

                  Разбрах ,че най-много вървят фаза 1 150 коня и фаза 2 144 коня, щото са най-евтини и са дошли до България и сте си купили такива

                  Фаза 1 дава началото и е страхотна за времето си кола,фаза 3 и лимитираните серии са върха и са конкурентни и днес.

                  Издухана фаза 1 за 2 бона или фаза 2 1.8 медио може само да даде заблудата ,че някой кара ГТВ . Истинските ГТВ-та са по 5000 евро в немското мобиле.

                  Това,което се кара предимно в БГ са коли за скрап с регистрации.

                  Радикални мнения прочетох,не на фенове обаче,за съжаление ...

                  Доколкото разбирам от тази тема-познания за ГТВ се свеждат до външен поглед на купето.

                  Окачвания,двигател,пакети,оборудване,година на производство,не означава нищо в този раздел.

                  Пожелавам ви някой ден да имате щастието да покарате,да се повозите,че защо и да не си купите по-нов модел ГТВ,от последните и тези с високо оборудване,само тогава ще напишете смислен коментар.

                  Ама и пари за подръжка ще трябва,щото и на ферари и на мазерати ще кажете,че е убит кон,ако е на газ или метан,или не е обслужен и настроен както трябва.

                  За ГТВ за 2-3 бона,толкова по въпроса,аз съм тук във форума за да общувам с колегите с ГТВ за по 7-10 бона,те си знаят кои са !

                  Чудно защо 3.2 V6 фаза 2 и фаза 3 са наричани Бейби Ферари ?!?

                  А кой кара истински къп лимитед ?
                  А истински Мотус лимитед едишън ?

                  Искам да прочета мненията на хората,които карат скъпите модели ГТВ,останали разбрах,че са истински българи и хулят и клеветят.

                  Ситуацията е идентична с една случка на бензиностанция-спират 2 фиат купета,едното 220к.с. сток ,най-големия двигател и тунинги отделно,другото 1.8,с газ,за боя,необслужено и т.н.

                  И тоя с евтиното пита другия ? Колко ти гори на газ ?А ,че то е същото,закво не си сложиш газ ???

                  И двамата карат фиат,купето е едно,ама кой кара и кой си мисли,че кара ?!? И ако питаш този с 1.8 колите са еднакви,обаче ако ги размениш,този с 1.8 го продава и си купува БМВ,така е модерно просто,кво е тва фиат ???

                  Фенове и "фенове",нали ?

                  Comment


                  • #24
                    Ще ти премълча много... ама твоето е мега стелт технология разбираш ли!!! НИКОЙ НЕ Я Е ВИЖДАЛ !
                    1-во на италфена каплите вероятно струват колкото твоето гтв и колата е печелила 2-ро място за най запазен АР на фест (не беше 1.8 ) ! Мойто е старо счупено не го потдържам и не върви...само емблема си имам !!!
                    Да ти обясня ли че на фаза 1 салона е в пъти по здрава кожа от прехваленото момо ?
                    Какво има фаза 2 и фаза 3 в повече ??? боя на долните части на броните и праговете (МОМОТООО) и сребърна боя на конзолата
                    За къп пакети не дрънкай щото още има да ги сънуваш
                    Обаче ти отправям предложение за среща и правим 2 от 3 на по 100лв скока за забавлението! Навит ли си ?
                    И само ако СТЕЛТА е 2.0 16в 1.8 16в или Джи Ти Ес ! (без значение от година на производство)
                    Ха ха ха сега виях МОТУСА... олелеее калници и прагове от къп пакета ... тва е като серия лимитата със лайняните седалки ...
                    Яко съм превъзбуден или е от стромбата или от нандрулона
                    Last edited by _power_; d.m.y г., 01:26.

                    Comment


                    • #25
                      Хахаахах спирай химията, че ше натежиш и после на гонките с другия колега ше му кихаш калеко-Алеко
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Аз също не искам да се карам, колега, и не ме интересува в Горно Чапръчане кво пия/бодат

                        И когато аз съм имал 54см обиколка ръка,съм бил 1-ви курс в университета още...Както и да е.

                        Не знам на кое викаш капли,мойте джанти са купувани само чисто нови,само от Германия и реномирани марки.Имам 16,17,18 цола на ГТВ-тата.

                        Имам оригинален черен мотус,тва е лимитирана серия след къп лимитед и са произведени 160 бройки . На теб дали ти харесва или не си е лично твой избор .

                        Ходих да купувам черната фаза 3-ка от Дупница,която беше в мобиле зимата,за 5300лв и беше пълен боклук,нормално за тия пари,защо ли въобще ходих да я гледам.Но само теоритичната възможност да беше в добро състояние купувах я !!! И макар да беше с гърмяли Аирбегс,криви джанти и нацепени спаднали гуми,двигателя ЖТС 165 коня си дърпаше както трябва,а беше за обслужване.

                        Мисълта ми е-аз ценя хубави и скъпите модели на ГТВ,важно е да се познават спецификите на модела,аз не наблягам на фазите,аз разграничавам и категоризирам колите.

                        Не искам да обиждам и засягам някой,няма да търпя неуважение и аз .

                        Разгледайте този и този сайт . Тук има ясно категоризирано.

                        Искам ГТВ да се кара от истински фенове,надявам се,тези фенове да разполагат с пари и да се грижат подобащо за колите си.

                        Лично аз в момента имам 2 ГТВ и ги карам и двете,нямаш представа колко са различни. Истинския фен трябва да може да разграничава моделите,пакетите и модификациите.

                        Разполагаш ли с апаратура за диагностика,можеш ли да правиш такава ? Имаш ли лицензиран Мулти Еку Скан , поне кракната версия с пълни функции ?

                        Четеш ли,търсиш ли информация из интернет,въобще има ли нещо специално за теб в това,че караш ГТВ ?
                        За мен има и аз чета,вбесявам се когато ГТВ не се оценява.

                        Знам,че оплю Мотус версията понеже разбра,че карам такава . Не се излагай пич,това е последната лимитирана серия,къп лимитед е предпоследната.

                        И винаги по-новото и по-голямото е по-хубаво .
                        Не бих приел мнение ,че Фаза 3 3.2 В6 не е най-доброто ГТВ,това е върха,хубави ГТВ има много иначе.

                        http://www.bozhdynsky.com/alfa-romeo...gtv-brochures/

                        Това дървене по форумите е излишно,някой ден ще се видим на събор,ще пием по бири и тогава ще стане ясно .

                        Comment


                        • #27
                          Лееелии, то целия алфа форум е или е бил на химикали бре Яко нацепени батки

                          Колеги какво общо с темата има обиколка на бицепс, бедро или предмишница? По едно време помислих, че съм объркал форума и чета bb-team.org

                          Иначе по темата. В БГ има много малко читави и поддържани ГТВ-та. 95% от обявите и по пътищата, които съм засичал са пълни гробници. Колата е наистина екзотична и по-скъпа за обгрижване сравнено с еквивалента от тия времена калибра или фиат купе дори.

                          Туин спарка е бил сравнително мощен двигател за времето си, но сега не е нещо особено, а и си гори доволно.

                          JTS - по-лошата версия на ТС и това го знае всяко хлапе

                          За мен лично 3.0 или 3.2 V6 са единствените мотори, които прилягат като вървеж, звук итн на визията на този автомобил. Всичко друго е един вид компромис, но това си е мое мнение и не ангажирам никой с него.
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v

                          Comment


                          • #28
                            И аз имам 2 Spidera и двата са съвсем различни.

                            Comment


                            • #29
                              Бах ти ръкити уа мах !!! Евала голем си!
                              След като те оборих по отношение на нивата на оборудване ..... Защо премълча предложението ми? И моята кола за 60к км не е имала нужда от диагностика сиреч от както е в мен! Кефи ме как определяш хора като НЕ фенове ????!!! Итал фена е имал 3! Аз една но по дълго! Какви ги плещиш незнам и незнам с какъв пакет си и не ме интересува.

                              Comment


                              • #30
                                Покажи ги тея уникати
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X